duminică, 6 februarie 2011

AlVerde goodies:D

Am reusit in sfarsit sa merg ieri la Real,la Dm.
Aveam un scop clar:sa-mi cumpar baza de machiaj pentru ochi de la Manhattan.Dar am luat altceva:D
Am gasit baza de la Manhattan,insa ,desi am auzit f multe lucruri bune despre ea,nu mi-a placut faptul ca trebuia sa iei cu degetul din cutiuta(se baga pe sub unghii),era destul de tare si crem.Asa ca m-am hotarat sa intreb de primerul de la Alverde,pentru ca nu-l gaseam.
Domnisoara de acolo a fost tare draguta si mi-a spus ca e bun,ca e natural si altele.Am cautat azi si eu pe internet si am gasit asa:produsele alverde nu contin coloranti,conservanti,arome sintetice,substante provenite de la animale.Substantele folosite provin din culturi biologice controlate.Deci super!


Pentru ca a fost f ieftin,16 lei, mi-am mai luat la oferta un fard mat cu doar 8 lei!
O culoare foarte frumoasa si un ambalaj simpatic.
Este nuanta 308 lovely rose.


Eu sunt foarte incantata de ce am cumparat si cu siguranta voi mai cumpara produse de la aceasta firma:)

P.S:mi-am mai cumparat niste cosulete de plastic albastre de la JYSK si mi-am reorganizat produsele de make up.
Imediat voi posta un filmulet cu aceasta noua organizare:))

Bye:)

7 comentarii:

  1. asteptam un review la premier dupa ce il folosesti daca vrei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rau imi pare ca nu am Dm in orasul meu:((

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am auzit numai lucruri bune despre cei de la alverde ! <3
    Sa le folosesti cu placere !
    Mi-ar trebui si mie un primerrrr ... :-??

    RăspundețiȘtergere
  5. @pinkie:are 15 ml
    @dedeea:nici eu nu am Dm in oras,dar am fost plecata in alt oras si acolo era:)

    RăspundețiȘtergere
  6. uf,ce nasol...chiar azi am fost in dm,dar nu am stiut ca au primer la alverde..OFF...data viitoare il iau si eu ..

    Fardul arata yummy!!Faci un swatch,ori un look cu el?
    Sa le folosesti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template