miercuri, 26 ianuarie 2011

Zineryt

Hello fete:)

Nu stiu voi,dar eu am avut de multe ori probleme cu cosurile care nu dispareau oricat le tratam.Nu ma refer la acnee acuta,nu.Doar cate un cos,doua,dar totusi inestetice de multe ori.

Am gasit o solutie.
Desi il folosesc doar de o saptamana,sunt foarte multumita de efectul sau.
Produsul se numeste Zineryt,probabil ca il stiti majoritatea.E putin mai scump,adica in jur de 35 lei,dar mie mi-a uscat dupa 2 zile cosurile si chiar imi place.Il aplic seara dupa ce m-am demachiat.


E foarte bun.
Il recomand.
De asemenea batonul corector de la Avon,din gama Clearskin usuca si acopera cosurile foarte bine.
Pupici:*

12 comentarii:

  1. am sa mil achizitonez si eu ca e buna atunci cand iese un vulcan pe fata;))

    RăspundețiȘtergere
  2. prietenul meu l-a folosit si el avea niste cosuri urate si niste urme la fel de urate. Si dupa ce a folosit zineryt i-au mai ramas putine urme si e chiar ok. Oricum el are noroc ca are tenul mai inchis si nu se vede. Dar il recomand si eu chiar daca eu personal nu l-am folosit:)

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit si pe un forum ca ar fi buna dar mi-e frica sa nu imi usuce pielea foarte tare :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. am o prietena care avea acnee si datorita lui a scapat de problema , dar stiam ca se foloseste exclusiv pt tenul acneic el fiind un medicament, ce-i drept usuca foarte mult fata.

    RăspundețiȘtergere
  5. I hate him...
    eu de la zineryt am stat o saptamana in casa pentru ca aveam fata foarte iritata, eram carne vie:(( pur si simplu imi arsese pielea...si ma ustura in ultimul hal
    culmea e ca eu am folosit zineryt la recomandarea medicului..:((
    de atunci am inceput sa o dau pe masti facute de mine cu argila sau alte combinatii...
    Din pacate tratamentul cu zineryt mi-a lasat cateva semne pe fata acolo unde am avut cosurile si le-a maltratat:((

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Zinerytul l-am folosit aproximativ 3 ani. Un produs exceptional! Acum de cand iau anticonceptionale nu mai am nevoie. De asemenea vreau sa-ti zic ca daca mergi la medicul de familie, ti-l prescie gratis pe reteta, nu e nevoie sa dai bani pe el. Eu nu l-am cumparat niciodata, si l-am folosit lunar!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,eu folosesc Zineryt de aproape 1 an de zile cu mici intreruperi si este extraordinar de bun.Il recomand alaturi de un gel de curatire a fetei...Pasi pe care i-am urmat au fost: intai mi-am curatat fata cu un gel special iar dupa ce mi-am sters fata umeda cu un prosop am aplicat Zineryt asa faceam de doua ori pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am folosit si eu Zineryt.La inceput a fost ok,dar pe urma probabil ca s-a obisnuit tenul cu el ca nu-si mai facea treaba.Ba chiar imi usca fata foarte tare,asa ca nu l-am mai folosit.Acum folosesc zip zapper-ul de la ELF si e foarte bun.Cel putin in cazul meu a facut minuni.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand am descoperit Zineryt-ul am fost foarte incantata. E cel mai bun produs de genul acesta pe care l-am folosit. Dar, cum zicea si Onutza, dupa un timp cred ca s-a obisnuit tenul meu cu el si nu isi mai facea efectul.Intre timp mi-am cumparat si eu Zip zapper-ul de la Elf dar nu sunt multumita de el si chiar ma gandeam sa-mi cumpar din nou Zineryt. Ma gandesc ca a trecut o perioada destul de lunga de cand nu l-am mai folosit asa ca poate isi va face efectul din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu il foloseam pt "spacnee"(cred ca am inventat un cuvant nou...in fine)adica pt acneea de pe spate.am avut ceva probleme.Faza e ca miroase fffff urat si nu te poti da decat seara,ca daca te dai dimineata pe tot spatele cu asta mirosi toata ziua a otet.Si miroase chiar tare.Si are si gust amar...nu l-am baut duhh...dar daca dai cu mana peste locul in care l-ai aplicat,si pe urma dai cu mana pe la gura e de rau.

    RăspundețiȘtergere
  11. @me myself:interesant cuvant:))...stiu k e amar,dar e bun pentru cosuri;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt multe tratament impotriva acneei care promit rezultate, dar putine sunt care actioneaza cu adevarat si fara sa aiba efecte secundare. Eu pot sa zic ca am incercat foarte multe tratamente impotriva acnee, chiar imi pierdusem speranta, ca o sa raman mereu cu acnee si puncte negre. Pe mine m-a scapat de acnee un tratament pe care l-am primit de la un doctor dermatolog foarte bun. Medicul mi-a dat un tratament pe baza de creme cu ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil) de la Thursday Plantation.
    Le-am folosit dimineata si seara produsele, iar in timpul zilei tot la recomandarea doctorului am schimbat sapunul normal cu un sapun organic cu ulei 100% din arbore de ceai. Produsele pe care le-am folosit dimineata si seara sunt toate pe baza de ulei 100% pur din arbore de ceai si sunt creeate special impotriva acneei. Deci ritualul meu este asa: prima data imi spal tenul cu o spuma naturala, apoi continu curatarea cu o lotiune tonica si apoi aplic o crema hidratanta. Dupa cele 3 produse de curatare a tenului folosesc un gel medicinal anti-acnee.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template