vineri, 14 ianuarie 2011

Stylish Blogger Award

Wow,nu ma asteptam sa primesc si eu premiul.Circula de ceva vreme,insa nu credeam ca o sa mi-l dea si mie cineva.
Multumesc mult Gya.

Regula este sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez alte15 bloguri.

Deci:

1.Sunt foarte vorbareata.Vorbesc foarte foarte mult,foarte repede si uneori fara rost:P
2.Ma atasez repede de persoane si am increde usor in ele(din pacate)
3.Mi-ar placea sa am produse profesionale de make-up si sa le folosesc mai bine,sa realizez machiaje ingenioase si grele.De asemenea as vrea sa fiu machiata de un make-up artist care sa-mi explice cum se folosesc anumite produse;)
4.Cand eram mica,nu mancam carne.Acum nu pot trai fara ea!:D
5.Culoarea mea preferata este albastrul,iar a2a in clasament este movul.
6.Imi este frica de BAC!
7.Eu si sora mea vorbim fluent spaniola(pe care am invatat-o de la telenovele);in special cand nu vrem ca parintii sa afle ce vorbim:D


A doua parte este mai grea.Nu as vrea sa nominalizez eu persoanele,caci poate uit pe cineva,iar mare parte din cele pe care le-as nominaliza au primit deja premiul.
As vrea insa sa multumesc unor persoane care imi urmaresc zilnic blogul si fata de care am simt oarecum atasata.
Deci dau premiul tuturor celor din blog roll si in special lui:
Ally
Bondarica
Irynuk
Iguanitza
Laura
Bioana(din pacate nu are blog)
Andreea
Dedeea
ladybug
Little Princess
SWEET CRAZY LOLLIPOP
ankasi

8 comentarii:

  1. de BAC?:)):))
    atunci nu-ti mai spun nimic despre o sesiune la o facultate mai serioasa:))
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc:p.si mie imi place sa iti citesc blogul si ti l-as fi oferit,la fel ca Gya, daca as fi avut blog.in legatura cu bac-ul,stiu ca e greu,dar incearca sa nu te mai temi,sa fii optimista ca o sa fie bine daca te pregatesti.are dreptate morphine,o sesiune e mult mai grea si mai stresanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumeeeeeesc!!
    In sfarsit se gandeste cineva si la mine :))
    Pupici!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. iii ! multumesccccccccc frumos ! <3
    primul meu award ! ;D

    Apropo, si eu ma pricep la spaniola (tot de la telenovele am invatat-o). :))
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru premiu:*:* Esti o scumpa.Am sa incerc sa il postez in seara asta daca am timp:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce draguta esti!!muuultumesc frumos!!
    nu ma asteptam sa primesc acest premiu:)
    zilele astea nu am avut timp, dar promit pt maine postarea :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ohh tanks!!!!!!! Deabia acum m-am uitat la nominalizarile tale:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template