joi, 20 ianuarie 2011

Oriflame

Hello.Azi mi-a venit comanda de la Oriflame.
Mi-am comandat doar 3 lucruri de data aceasta.
In primul rand mi-am comandat 2 anticearcane pentru ochi,pentru ca mi-am mai comandat acum o vreme si am fost incantata de el.Desi pare micut nu se consuma repde.Cel vechi nu s-a terminat inca,insa le-am luat pe acestea de rezerva.Am luat ambele nuante:pink si gold.Sunt curioasa de cel pink,pentru ca nu l-am mai avut.
Si mi-am mai luat ceva,de care am fost foarte incantata si anume un recipient pentru tampoane demachiante.Teoretic ar intra 35 de tampoane.Eu am bagat in jur de 20,22.E dragut,insa sunt curioasa daca e si practic.
Voi ce v-ati mai comandat?
Pupici:*




5 comentarii:

  1. Eu am un recipient pentru tampoanele demachiante luat din supermarket si acum nu imi imaginez cum ar fi fara el. L-am lipit in baie pe perete si imi e mult mai usor asa decat sa umblu la ambalaj in fiecare zi... incap vreo 50 cred... nu am numarat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut e suportul pentru tampoane demachiante.cum a zis si Adina,cred ca este foarte practic.acum...trebuie sa imi iau si eu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte dragutz suportul pentru tampoanele demachinte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut anticeatcanul roz, dar apoi mi-a parut rau ca l-am cumparat, deoarece nu estompa cearcanele. De cel galben am fost foarte multumita, si cred ca si acum face parte din gama de anticearcane pe care le folosesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am avut de vreo 3 ori anticearcanul roz,pana am vazut intr-o brosura ca este de fapt pt pungile de sub ochi, acum il am pe cel galben,care intr-adevar este pt cearcane,sunt destul de multumita de el, imi place ca are un sidef f f fin .love it!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template