vineri, 14 ianuarie 2011

Mini haul Elf part.3

Buna.Numai ce am ajuns acasa,am citit noutatile de pe blog voi face partea a 3a,ultima momentan,dn gama de produse Elf.

  • Elf Complexion Perfection-este unul din produsele mele preferate ale anului 2010.Eram sceptica in privinta produsului,l-am luat din curiozitate4 si mi-a placut mult.Eu am tenul gras si luceste de multe ori.Aceasta pudra,sa-i zic asa,matifiaza pielea si nu mai straluceste.Amesteci toate cele 4 culori si aplici.Dupa cum se vede si in poza,am folosit mult din ea.Sper sa fie in stoc curand,caci o vreau din nou:)






  • Elf Daily Brush Cleaner-dupa ce am cumparat pensulele mi-0am dat seama ca trebuie curatate des.Am incercat cu apa calduta sau servetele umede,dar am vrut sa incerc ceva nou.Acest produs este foarte bun.Este antibacterian,are un miros placut si curata bine.Il folosesc aproape zilnic(depinde cat de lenesa sunt)si s-a consumat f putin.De altfel,are o cantitate mare.Il recomand!










  • Elf Shine Eraser-este,in ciuda aparentelor,un produs foarte bun.Din nou,l-am luat din curiozitate si sunt multumita.Tenul meu e gras si uleios uneori,insa daca ma sterg cu aceste servetele se absoarbe acea grasime si tenul e curat,insa nu ia si pudra/fdt,etc.Sunt interesante.Puteti sa le incercati.Macar din curiozitate;)




  •  Elf Eyelid Primer-cred ca nu e nevoie sa vb.despre primerul acesta,este foarte cunoscut.Imi place,este bun si ajuta machiajul sa reziste mai mult.










  • Elf Waterproof Eyeliner Pen-nuanta Coffee -este un maro frumos,se aplica bine(deoarece folosesc de putin timp tus,folosesc doar tusuri tip carioca).Intr-o perioada mi s-a parut ca s-a uscat,insa l-am intors si urmatoarea data cand l-am folosit era ca nou;).




  • Elf Plumping Lip Glaze-acest luciu l-a primit cadou de la ei(pentru ca am pus trimis cele 10 mailuri).Este un rosu puternic,iar incelalalt capat e alb,mentolat(si pisca putin:D).Este nuanta Ruby Kiss.





Acestea sunt toate produsele mele Elf.Sper sa reusesc sa cumpar si alte produse de la ei,cum ar fi batoanele corectoare,iluminatorul,pudra,etc.
Va pupO seara placuta.

4 comentarii:

  1. Buna:P
    Ceva pentru tine
    http://gya-style.blogspot.com/2011/01/lotd-sunset.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Elf Complexion Perfection e laudata de multa lume,se pare ca nu degeaba.cred ca o pun pe lista mea de cumparaturi

    RăspundețiȘtergere
  3. Elf Complexion Perfection ma incanta tare mult ! Vreau si eu sa-l am ! ;D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template