joi, 13 ianuarie 2011

Mini haul Elf-part2

Hey.Ce mai faceti?eu am avut o zi destul de buna azi,insa inceputul a fost rau.In fine...Cum v-am promis va voi arata azi colectia mea de pensule Elf.(de fapt in afara de cele de la Elf,mai am doar 4pensule)

Am vorbit si AICI despre cateva din ele.
 
Cele 2 sunt singurele pe care le am din gama studio,insa sunt foarte multumita de ele.
  • Elf Complexion Brush e pensula mea preferata,pentru ca este foarte moale si este usor de folosit.
  • Elf Small Angled Brush-este ideala pentru outer V si pentru aplicarea fardului sub ochi.
 

  • Elf Professional Blending Eye Brush-este o pensula moale,foarte buna pentru blending si care se comporta bine la spalat.










  • Elf Professional Defining Eye Brush-am 2 pensule din acestea pentru ca pe una o folosesc pentru aplicarea fardurilor crema,iar pe cealalta pentru aplicarea fardurilor normale.Este foarte paractica.De obicei o folosesc pentru aplicarea fardului mai inchis in coltul exterior al ochiului.






  • Elf Professional Concealer Brush-cum am spus si in review,nu o folosesc pentru corector,ci pentru aplicarea fardului in interiorul ochiului.











  • Elf Professional Eye Shadow Brush-Pensula este buna,insa eu am avut ghinion si am nimerit una cu un defect.Are o parte din perisori tari.Prietena mea o are si e foarte foarte multumita de ea.Deci e buna,dar depinde de noroc cum o primiti:( 









  • Elf Professional Eye Liner Brush-initial am luat-o pentru aplicarea fardului sub ochi,pe pleoapa inferioara,insa dupa ce am luat pensula Small Angled,nu am mai folosit-o pe aceasta.
Insa atunci cand am folosit-o mi-a placut.Se aplica bine si e usor de lucrat cu ea.




  • Elf professional Bronzing  Brush-am luat aceasta pensula pentru aplicarea blushului,insa nu sunt prea multumita de ea.Firele sunt in toate partile,se rup usor si uniformizeaza greu culoarea pe obraz.Momentan e ok aceasta,insa cat de curand o voi cumpara pe cea din gama Studio.Sunt sigura ca e mai buna.





Maine voi posta partea a3a:).Daca aveti intrebari ,nu ezitati sa mi le puneti.
Voi reveni cu un post in seara aceasta,caci am primit coletul cu premiul castigat.Yupy!
Pupici.O seara frumoasa:)

3 comentarii:

  1. Eye Shadow Brush am primit-o si eu cu perii lipiti dar le-am trimis mail in care le-am spus ca nu poate fi folosita si mi-au trimis alta fara cheltuieli din partea mea.Sincer nu ma asteptam dar mi se pare normal pentru ca si in strainatate exista politica de returnare a produselor sau de inlocuire daca nu sunt bune.Pacat ca la noi nu se prea procedeaza asa in general

    RăspundețiȘtergere
  2. @ bioana:ce dragut ca ti au dat alta fara sa platesti nimic.eu nu am returnat-o pentru ca doar intr-o parte sunt lipiti perisorii,insa ma descurc cu ea momentan.Anyway poate o sa mai comand una,just in case:).

    RăspundețiȘtergere
  3. am auzit si eu numai laude la adresa pensulelor de la elf ! <3
    as vrea cel mai mult Elf Small Angled Brush si cel pt blending ! ;D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template