miercuri, 12 ianuarie 2011

Mini-haul Elf part.1(update)

Hello.Deorece sunt racita,nu am mers la scoala azi.Dar fata mea arata groaznic si nu prea sunt in the mood for make-up,asa ca voi face o altfel de postare astazi.
Voi vorbi despre fardurile pe care le detin de la Elf,firma pe care am descoperit-o vara aceasta.

Sunt foarte incantata de ei si fardurile sunt pe placul meu.Aplicate cu o baza arata super;)
Voi reveni curand cu un mini-haul despre pensulele pe care le detin de la ei si alte produse.
Cele crema le am in nuantele:
  • Sugar cookie(galben si roz)
  • Butter Pecan(2 nuante demaro)
  • Berry mix(2 nuante de mov)
  • Bluberry(2 nuante de albastru)
Cele duo normale sunt:
  • Berry Mix
  • Bluberry
  • Black licorice(2 nuante de gri)

Cele cu 4 culori sunt (in ordinea in care sunt puse pozele):
  • Luxe
  • Matte Mauve
  • Punk Funk
  • Pretty N'Pink
  • Drama(preferatul meu)
Daca aveti intrebari legate de orice produs,sau doriti o descriere mai amanuntita,let me know;)

Pupici.O zi frumoasa!








10 comentarii:

  1. dintre fardurile duo, care iti plac mai mult,cele crema?ca par mai consumate :p

    RăspundețiȘtergere
  2. @ bioana:cele crema le folosesc aproape zilnic de aceea sunt mai consumate.imi plac pentru ca fac culoarea mai puternica.Cele normale nu le folosesc asa des,caci am paleta de 78culori si alte farduri si le folosesc prin rotatie:D(ca sa le folosesc pe toate)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asai ca ai acolo un fard crema eggplant?Ce parere ai despre el?As vrea si eu unul dar nu stiu....

    RăspundețiȘtergere
  4. @colourful.makeup:multumesc de urare.de fapt eggplant e un roz si un gri,cel pe care il am eu este sugar cookie:)(cred ca la el te referi-galben si roz).merita sa le incerci.mie imi plac mult:)

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt foarte frumoase.sa le folosesti cu placere:*.pup

    RăspundețiȘtergere
  6. si asteptam si celalalt review la celelalte produse:D

    RăspundețiȘtergere
  7. uii, as vrea si eu sa incerc fardurile alea ! ;D
    ce ma incanta cel mai tare la firma elf sunt pensulele ! abia astept sa vorbesti despre ele !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am comandat si eu ieri ceva de la elf si sper sa fie ok.As vrea sa te intreb daca ai cumva primerul de la ei si corectorul si daca esti multumita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca vrei, te rog sa ma bagi la lista ta de bloguri.Ms!

    RăspundețiȘtergere
  10. @PreciousBoutique:hey.te-am adaugat;).Eu am primerul de la ei si da,e ok imi place,insa e pe gata si as vrea sa incerc ceva nou.Nu stiu inca ce.Corectorul nu il am.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template