luni, 3 ianuarie 2011

Fard de pleoape stralucitor Avon


Deoarece am spus in postul anterior,ca am in plan un blog sale,am cotrobait prin dulap si am dat peste niste farduri pe care desi le am si imi sunt foarte dragi,nu le folosesc.M-am gandit sa le fac poze,ca in caz ca le pun la vanzare sa stiti cum arata nuantele.(am facut swatch)
Deci voi scrie nuantele in ordinea din poza:
  • Chocolate
  • Golden Turquoise
  • Plum
  • Organic Green
  • Sunshine
Ce parere aveti?V-ar placea sa pun asa ceva la blog sale?





P.S:Mi-am pastrat nuanta bronze(nu m-am putut desparti de ea:D)

2 comentarii:

  1. DA!chocolate si plum...sunt ataaat de cute!pe cand blog sale?
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am nuanta de verde, nu stiu sigur daca e aceeasi cum e la tine, dar e ok, e pigmentat

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template