miercuri, 5 ianuarie 2011

Cool Cosmetics Rocks!

Hey.Sunt foarte bucuroasa.Azi mi-a venit coletul cu produsele comandate de pe blogul ACESTA!!!
Sincer,am fost cam sceptica in privinta acestui colet,recunosc.Am ales sa pun banii in cont(astfel transportul a costat mai putin)si mi-era putin teama sa nu raman cu banii dati si fara colet.Dar nici vorba.Azi cum am iesit de la scoala,am fost la posta!Eram foarte incantata si cand am deschis coletul(frumos ambalat app,mersi;))mi-a placut foarte mult ca erau produsele comandate,iar in plus , a fost o draguta si mi-a dat si un cadou foarte frumos.
Deci iata ce mi-am comandat eu:
  • Fond de ten maybelline Dream matte mousse(l-am avut inainte si mi a placut mult)-e tester dar cantitate suficienta pentru o perioada-6lei
  • Fond de ten de la L'oreal paris-Accord Parfait-mineral-mi s-a parut interesant si la pretul de5lei am zis ca merita incercat(e tester)
  • Stick corector de la NYC-nuanta medium-a fost sigilat,deci nou nout:D-8lei
  • O pereche de cercei-maaari-love them:D-5lei
  • Blush de la maybelline-dream mousse blush-nuanta 04-Mauve-e al prietenei mele,dar l-am incercat si e foarte dragut:)-5lei





















































Si iata ce am primit cadou de la ea:
  • Mostra fdt vichy-flexilift teint-
  • Creion de buze-Miss sporty-Mini-me lip liner
  • Gene false-Flutter By-
  • Mini trusa de machiaj Miss Sporty Fabulous Colour Palette-001 Off Duty Beauty(contine 2 farduri si un luciu de buze)













































 



 
 Multumesc foarte mult.Conteaza mult pentru mine;nu sunt obisnuita sa primesc mai mult decat am platit.Apreciez gestul foarte mult.Si in plus,a avut multa rabdare cu mine pe mess(sa-mi explice ce si cum arata produsele,care ar fi bun pentru mine,etc.)Great girl!You made my day(si eu care eram nervoasa ca am iesit si la matematica si la informatica la tabla azi:)))

Eu zic ca merita sa va uitati pe blogul ei si sa aveti incredere sa comandati.I sure will(Sunt produse noi.altele folosite sau doar atinse)
Pe parcurs ce le folosesc voi scrie pe blog despre ele.Maine sper sa reusesc sa fac un machiaj cu fardurile din mini-trusa miss sporty.E mica si asa cute:D.Usor de purtat in poseta.
Va pup fetelor!O zi frumoasa:)

2 comentarii:

  1. am descoperit si eu blogul,salivez zilnic,ma tenteaza muulte dar am cam ramas fara bani:( si nici nu eram sigura de produse ,imi era frica sa nu fie consumate prea mult sau sa fie deteriorate.acum ca zici ca sunt bune ma tenteaza si mai tare.cred ca fac eu ce fac si incerc sa dau o comanda.aaa si ziceai ca ai pus banii pe card ,nu?inca un avantaj ca daca nu mami o lua razna daca vedea iar colet cu plata.in trei ani de stat in Cluj nu am reusit sa imi fac viza de flotant(shame on me) sa pot sa imi comand eu ce vreau si cum vreau fara sa o bat pe mami la cap cu "du-te la posta","vezi ca vine colet" "vezi sa ai bani la tine"...

    RăspundețiȘtergere
  2. acum 2 saptamani am facut si eu o mica comanda pe acest blog(trebuie sa-mi iau revansa la urmatoarea comanda:D)produsele au fost foarte bine impachetate si au ajuns in stare perfecta.tipa e foarte draguta si amabila~sincer sunt foarte multumita:)
    recomand si eu acest blog!
    te urmaresc si te-am adaugat in lista mea de bloguri
    pupici:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template