marți, 11 ianuarie 2011

BF eyeshadows!

 Trebuia sa ma pun in pat imediat ce am ajuns acasa,dar nu am putut.Am stat si am admirat fardurile noi si deoarece machiajul de azi mi s-a stricat(mi-au lacrimat ochii)am incercat sa l recreez,dar nu a iesit ca inainte.In poze nu a iesit deloc frumos,deci nu o sa pun decat 2  poze cu make up-ul.



Sa revenim la topic:Fardurile Beauties Factory sunt foarte pigmentate si-mi plac mult.Mi-am luat si o pensula Coastal Scents(C151 scrie pe ea)care este moale si-si face bine treaba.
Am luat nuantele:454,461,479 si nuanta 451-(pe care o voi da)

Here are some photos:D
Sper sa va placa.







6 comentarii:

  1. uau,cat de bine arata fardurile!love at first sight! :x.sa le folosesti sanatoasa,sper ca o sa iti treaca raceala cat de curand :p

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase nuantele de farduri am si eu cateva si imi plac ca si consistenta...

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm having a giveaway over on my blog for a foxtail if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragute sunt unghiutele tale!:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template