joi, 27 ianuarie 2011

Avon2

Hello!:D
S-a terminat semestrul...Yupy!
De maine vacanta:P...

Azi mi-a venit comanda la Avon si deci trusa aceea de 6 culori pe care o asteptam cu atata nerabdare.
Planul meu era sa nu mai cumpar farduri,dar cand am vazut in catalog aceasta paleta,m-am indragostit automat de ea.
Are 3 nuante de maro,un gri inchis,un mov si un alb spre gri....o oglinda mare si 2 aplicatoare.
 
Cand am deschis-o azi nu eram incantata de ea,dar apoi am incercat sa ma machiez cu nuantele de maro si mi-a placut ce a iesit.Am facut niste swatchuri.Cu baza si fara baza.Daca aplicati baza,se vad foarte bine culorile.
Culorile sunt putin sidefate,insa pe pleoapa nu se vede.(lucky me)

Ma bucur ca mi-am comandat-o.E tare draguta.Sper sa o si folosesc(si sa nu o las uitata pe undeva)












Mi-am mai comandat de la Avon,minunatul ruj despre care am vorbit zilele trecute,in nuanta  mocha plum.E putin cam tare,insa e o nuanta placuta.O sa-l folosesc cu drag,






Am primit cadou de la Avon,un luciu de buze 24 K -nuanta ruby lustre-care va aparea in campaniile viitoare.Are o culoare puternica si contine particule stralucitoare aurii in el.





De asemenea am primit cadou un set Planet Spa format din:-Masca de par hranitoare cu extract de masline-am avut o mai demult si mi-a placut,iar multe cliente sunt foarte multumite de ea;
-Masca de fata hidratanta cu extract de masline;
-Crema de maini cu minerale;



Si am mai primit noua agenda Avon 125 ani,foarte draguta si practica:X..Cred ca e cea mai frumoasa agenda de la ei de pana acum.Are si multe informatii noi in ea.Asa ca va las si ma apuc de citit:)



Sper ca v-a placut aceasta postare.Daca aveti intrebari,cereri,etc.just comment;)
Si scuze ca a fost asa lung.

Nu uitati de concurs!
Pupici!:)

14 comentarii:

  1. amm vazut ca luciul de buze a aparut in uk.Din ce campanie ai facut comanda?pt ca la comanda din campania 2 am primit cadou doar setul spa , nu agenda (superba by the way) nimic altceva.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @ laura: din campania 2 am facut comanda,insa eu sunt coordonatoare si probabil de aceea am primit agenda:).Costa 20 lei daca o comanzi;)

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine toate.sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. paleta contine culori frumoase, imi plac

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa agenda:*
    Sa le folosesti cu placere:*
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. s ale folosesti cu placere!cel mai mult imi place trusa de farduri (sunt nuante cu care m-as machia si eu) si-mi place de asemenea mult rujul Moisture Seduction. e o nuanta frumoasa si mi se pare ca te prinde bine!
    ma bucur ca ai scri de spre el :)

    insa nu-mi dau seama de ceva: rujurile din gama asta au si putin sclipici sau e doar efectul de gloss?
    oricum, tare frumos arata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase si wearable culorile:*
    Si si agenda arata foarte bine! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a placut post-ul si imi place mult trusa. Cred ca o sa mi-o iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. hei:* voiam sa te intreb:)esti reprezentant avon,nivelul 2?:)

    RăspundețiȘtergere
  10. a,ba nu,cred ca am gresit:)defapt sunt sigura:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @alexandra:am fost si nivelul 2,adica SC,lider superior,dar nu s-au tinut fetele de treaba si am redevenit doar lider/coordonator;)

    RăspundețiȘtergere
  12. ahaa:)inteleg...
    oricum,ma bucur ca am gasit o alta reprezentanta cu care pot vb :*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. E chiar tare paleta,dar intotdeauna am comandat tot altceva si n-am mai avut bani si de ea.M-ai facut curioasa cu media...cat ti-a iesit? Mie 9.10(sunt in cls 11-a).

    RăspundețiȘtergere
  14. @meMyself: 9,71:D....e tare draguta paleta si culorile sunt frumoase:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template