marți, 25 ianuarie 2011

Avon

Dupa cum am spus,ieri am avut o intalnire Avon.Desi putin obositor-drumul+aprox.4 ore de povesti-a fost foarte frumos pentru ca am aflat noutati multe si am primit si un cadou.Yeeey!(I love presents!:D)
Iata ce am primit in acea cutie mare roz:






Parfumul Slip into-apare in campania 03-60lei





Categoria floral-orientala
(frunza de violeta,orhidee,ambra)
Initial nu mi-a placut,dar cand m-am dat a2a oara cu el mi-am schimbat parrea.Ar un miros fin,placut,misterios as zice eu.


Ruj Moisture Seduction-nuantaRed kiss- si 12 mostre(ale tuturor nuantelor)





E super rujul acesta.Sincer,eu nu prea folosesc ruj.Am doar 2:unul crem si unul roz.Acesta este un rosu puternic,nu o sa l folosesc decat seara,mai rar,dar ce mi-a placut a fost ca e foarte persistent.Am baut suc,m-am sters si tot se vedea culoarea.Azi pun comanda si o sa-mi comand o nuanta mai deschisa putin-plum gorgeous-.
Pret 18-campania02

 Tratament anticelulitic solutions Tri-Roller-apare in brosura 04-



Este foarte intereant.Are 3 bile pentru a face masaj in timp ce se aplica crema.Cred ca il voi da cadou sau il voi vinde,deoarece nu folosesc produse din acestea.


Si 5 mostre anew.



Eu sunt incantata de cadou.Daca vreti sa aflati un review amanunti despre un anumit produs,let me know!

Apropo,se cauta un Beauty Trainer pe fiecare zona in parte si as vrea sa candidez si eu insa am dubii.Ar trebui sa vorbesc reprezentantilor despre produse,make up ,ingrijirea parului,tenului,pielii.Mie imi place si sa am contact cu oamenii si tot ce are legatura cu avonul si cu make-up ul.Dar nu stiu daca as fi aleasa si ce ar implica aceasta functie(totusi eu am un bac de dat)...We'll see.Va voi tine la curent;)

Va pup si va astept la concurs:)

Pupici!

16 comentarii:

  1. nu stii,se poate comanda si mostra de ruj?
    adica stiam ca alta data se putea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine toate! as vrea si eu sa stiu daca pot sa comand mostre,fara sa fiu reprezentant

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de super ! chiar nu stiam ca va da cadouri asa misto ! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. super cadoul!
    Parfumul ala il ador! Mi-as dori sa mi-l iau si eu:) cred ca campania urmatoare...ca acum no money...
    Tratamentul anticelulitic mi se pare foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  5. @morphine:se pot comanda si mostre de ruj si de fdt
    @Sweet crazy lollipop:e placut.Subtil,fresh.Imi place.In catalog 3 are pagina parfumata(un sticker care se dezlipeste de fapt)
    @bioana:poti comanda mostre,dar trebuie sa-i spui unui reprezentant ca vrei sa comanzi ce si cum.El iti poate comanda cand pune comanda;)
    @ ally: ne-a dat acum de inceput de an pentru ca am avut o intalnire mai mare(doar cu liderii),festiva sa zic asa,unde ne-au prezentat noutatile anului2011
    @little princess:e chiar interesant tratamentul.Parfumul e cam scump ce-i drept.Ma bucur ca l-am primit cadou;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cadouri frumoase !!! noua gama de rujuri de la Avon ma tenteaza foarte mult.Cred ca o sa-mi achizitionez si eu cel putin doua.

    RăspundețiȘtergere
  7. rujurile arat foarte bine, la fel ca si tine nu prea detin rujuri dar acestea par tentante

    RăspundețiȘtergere
  8. salut!
    am ajuns pe blogul tau de pe forumul elle.
    in primul rand vreau sa-ti multumesc ca ai swatchuit toate rujurile, e foarte-foarte util!

    daca nu te superi (si daca mai tii minte ordinea in care le-ai probat), ai putea te rog sa-mi spui care este a 4-a nuanta din primul rand de swatchuri si a 3-a si a 5-a din al doilea rand???

    as vrea si eu sa-mi comand 1 sau 2, ma incanta mai ales faptul ca sunt foarte hidratante, dar nu stiu ce nuanta sa aleg :)
    iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. mersi de raspuns.mi-as comanda mostrele rujului si setul asta de mostre http://www.avoncosmetics.ro/SLSuite/static/images/pdf/htmluri/mostre_nou/mostre.html dar nu am la ce reprezentant.am vrut sa dau comanda la o fata care are stand in mall dar m-a refuzat.nu sti daca pot sa comand direct de pe site fara reprezentant?

    RăspundețiȘtergere
  10. @monica:le-am facut swatch in ordinea din catalog(vezi camp2 pag 5)
    Deci al4lea de pe primul rand e mocha plum(mi l-am comandat:X...maine vine comanda si poate scriu despre el)
    Iar al 5lea din a doua poza,e nude perfection.Ma bucur ca te-am ajutat:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @bioana:trebuie sa existe un reprezentant avon pe acolo.sunt multi,dar poate nu i cunosti inca.Incearca aici :https://www.avoncosmetics.ro/PRSuite/needARep.page
    Nu poti comanda direct de pe site.Cel putin nu pe siteul oficial.Mai sunt alte siteuri care vand produse avo.
    Uite ce am gasit:http://www.cosmeticeavon.net/mostre.php
    sau :
    http://www.catalogavon.com/mostre-avon.html
    Sper sa ti fie de ajutor.Ma anunti daca ai reusit sa comanzi;)Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. oh, wow! multumesc mult!
    fix pe nuanta Mocha Plum imi casunase si mie, insa nu stiam daca o sa corespunda cu ce am vazut in revista.

    si:DA, ti-as fi foarte recunoscatoare daca ai scrie mai multe despre el cand il primesti. si cred ca nu as fi singura care ar citi cu interes :)

    iti multumesc inca o data mult pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  13. in mall nu am avut noroc,trebuie sa fac comanda de produse si in plus sa imi dea ele doua-trei mostre,nu inteleg de ce.pe primul site recomandat de tine e comanda minima de 40 lei la care se adauga 10 lei transportul si la al doilea trebuie comanda in plus fata de mostre de 30 lei.pe mine ma interesa sa fac plata cu cardul si sa imi vina prin posta dar nu in sistem ramburs.se pare ca nu am noroc :(

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am pafumul si rujul(e unul roz)si le iubesc pe amandoua,eu mi le am comandat din catalog.Acum imi astept oja mata campania asta <3 si data viitoare sigur imi iau gentuta in forma de inima .Avon a inceput sa aiba produse mai faine de la un timp ,le-o fi venit mintea la cap ?

    RăspundețiȘtergere
  15. PS: si cu parfumul am primit si un lantisor

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template