vineri, 28 ianuarie 2011

Alta comanda,alta bucurie;)

Am mai pus o comanda de pe blogul Cool Cosmetics ,pt ca sunt niste preturi ff mici si imi plac produsele.
Deci mi-am comandat 2 fdt si 2 farduri.

Primul fdt e de la Maybelline,Dream matte mousse-nuanta 010- ,iar al doilea este Maybelline Dream creamy foundation make-up-nuanta 021.





Mi-am mai luat un fard de la Maybelline-nuanta 120 pink fizz-si unul de la rimmel-nuanta 034 Mars-.






Ca intotdeauna Andrada a fost o scumpa si mi-a oferit un cadou:un luciu de buze de la L'oreal glam shine-nuanta 402,Pearly rose glow-.Are o pensulita foarte interesanta;)



De abia astept sa le folosesc.
Cred ca voi pune o comanda in curand,caci a adus produse noi astazi.

Pupici:)
O zi frumoasa.

P.S:Vine weekendul&vacanta(pentru cateva dintre noi).Astept poze pentru concurs;)

11 comentarii:

  1. ce gloss superb:X
    sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa...deci tu mi-ai 'furat' fondul de ten Maybelline Dream Matte Mousse!!!! :))))
    pusesem si eu ochii pe el (il mai am si e FIX nuanta mea), insa nu gaseam alte produse care sa-mi placa sa se implineasca suma pentru comanda minima...si acum dupa ce a postat noi produse, cand m-am uitat: nu mai era fondul de ten :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Monica:Imi pare rau:D...las ca o sa mai aduca.Azi a adus produse noi;Poate gasesti ceva sa-ti placa;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. super!am vazut azi ,de fapt mereu ma uit.deci,merita,mersi.

    RăspundețiȘtergere
  5. hi-hi! nu-i bai, sa-l folosesti cu placere!

    din postarile noi mi-a atras atentia un blush Bourjois si un lip stain - tot Bourjois.
    ...din pacate pentru ca nu mai e disponibil fondul de ten...iar nu am destul pentru comanda minima :)))
    i-am dat insa un mail Andradei si astept raspuns, poate mai are ea un fond de ten ascuns pe undeva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey..chiar:-? Oare unde voi putea gasi un fond de ten de la nars:|? Ai idee?

    RăspundețiȘtergere
  7. @dedeea:sincer,nu stiu...da un search pe google;0.mai sunt siteuri unde se vand cosmetice..gen pe forum la elle.ro sau pe okazii,etc.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu tot vreau sa imi fac comanda si nu am reusit inca.pe cand eram pusa pe fapte mari au disparut doua dintre produsele pe care le vroiam:(.produsele comandate de tine arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  9. @bioana:poi are produse foarte frumoase ,noi..uita-te..miercuri imi vine alta comanda:X..yupy...si app..te rog sa ti faci blog..eu tot dau premii si degeaba...hai,treci la munca si sa ti vad blogul curand;)..sa-ti las si eu tie commenturi;)pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. ma tot bate gandul sa imi fac blo dar nu prea as avea timp de el si nici nu am nimic in plus si interesant de zis fata de voi.am vazut ca am primit de la tine doua premii si iti multumesc :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template