joi, 13 ianuarie 2011

A ajuns!

Cum spuneam in postul anterior,azi am fost la posta sa-mi ridica coletul:).Nu am avut rabdare sa vina avizul acasa,am mers eu sa vad daca a ajuns:)
Si cum sunt foarte curioasa,l-am desfacut imediat(in masina:D)
Ma bucur nespus ca am castigat,caci nu am mai castigat ceva ever.
In primul rand,am primit 4 lumanari rosii,foarte dragute,mai ales ca imi plac mult si am o mini colectie acasa.
Apoi gelul de dus si lotiunea de corp miros foarte bine,insa gelul de dus de la Balea e super.Nu am mai avut niciodata ceva de la Balea,sau din DM(stiu,sa-mi fie rusine:P)si sunt foarte incantata de acest gel de dus.Miroase delicios:X.In plus are 300 ml,deci o sa-mi ajunga o vreme.
Luciul de buze e frumos,atat ambalajul sau cat si nuanta in sine.Am facut un swatch.




Din pacate fardul s-a spart pe drum,insa o sa incerc sa-l repar,cum ne-a invatat Koko,aici:).
Intaritorul,din cate am auzit este foarte bun.Cel vechi de la Avon mi s-a terminat,deci a picat numai bine.
Si cadoul surpriza(mi-a placut ca e verde) este o bratara si un inel(si plasuta pe care sunt puse produsele este tot de la ea:D)




Multumesc mult Liana !

Am inceput anul cu dreptul,deci poate mai castig si pe viitor:D !!!

Pupici.

6 comentarii:

  1. felicitari pentru premiu.ai facut bine ca ai perseverat.la un moment dat si eu am fost foarte dezamagita si am vrut sa nu mai particip niciodata la giveaway-uri, ca dezamagirea era de fiecare data si mai mare,dar m-am razgandit cand ai decis sa ne trimiti la toate participantele cate un premiu si chiar daca a fost mai mult simbolic mie mi-a placut foarte mult si m-a facut sa sper in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. ce super ! ma bucur ca ti-ai recastigat increderea, o data cu acest giveaway ! felicitari! sa folosesti cu placere produsele ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitări pentru premiu, la cât mai multe:)
    Unde e fardul și unde e întăritorul? M-ai făcut curioasă.
    Cât despre gloss.... nu vreau să fiu mean, dar nu e original...

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pentu premiu, sa le folosesti sanatoasa si bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @iguanitza:intaritorul este in poza de sus,cu mov ,cel din stanga si fardul este pus deasupra cutiei cu luciu de buze(cele 2 nuante de maro).Nu le-am mai facut poza separat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, sorry sunt chioară:)) am văzut de abia după ce am comentat.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template