duminică, 23 ianuarie 2011

50

Hello!
Am ajuns la pragul de 50 de followeri si sunt foarte incantata.Cum am promis voi avea un concurs,insa voi posta despre acest lucru maine probabil,caci mai trebuie sa vorbesc cu cineva despre premii si tema concursului.Am eu ceva in gand,dar nu sunt hotarata.Sper sa va placa si sa participati cat mai multe.
Azi se pare ca a fost o zi frumoasa,desi eu una,m-am saturat de zapada.Vreau soare!!!
Si ca noutate ,am de gand sa ma apuc de invatat serios pentru bac.Dar mi-e asa de lene:((...Prefer sa pierd timpul pe net,recunosc.Zilele acestea am facut cateva make-up-uri pentru concursurile care se desfasoara acum pe net.Sper sa le placa organizatoarelor.In rest am lenevit,am stat cu my boyfriend si cam atat.Sunt happy ca maine voi merge la o intalnire  Avon  ,sa aflu noutatile acestui an(si implicit voi primi un mic cadou:D)...Va povestesc maine mai multe...
Voiam sa va multumesc ca-mi urmariti blogul.Pentru mine e o bucurie,desi unii nu inteleg de ce.Pur si simplu,parca am 50de prieteni noi,virtuali ce-i drept:P,care au aceasi pasiune ca mine si de la care am multe de invatat.In plus,am putin timp de cand am inceput sa scriu pe blog.Cam 2 luni si la inceput chiar nu credeam ca o sa scriu pe el aproape zilnic si ca cineva chiar o sa citeasca ce scriu eu.But I was wrong;)
Sa aveti o seara placuta si bafta pe maine la examene/lucrari etc.
Pupici!

14 comentarii:

  1. felicitari!eu ador iarna si nu ma mai satur de zapada :D.asteptam sa vedem despre ce concurs este vorba :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru cei 50 de followeri si la cat mai multi. Stiu cum e sa te bucuri pentru fiecare follower, si eu sunt la fel ca tine (btw mersi mult pt follow >:D<). Astept sa vad ce concurs ne pregatesti si pune mana la invatat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari ptr followeri si la cat mai multi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari ! >:D< la cat mai multi followeri!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitări !

    Bac-ul.... ohooo, e bine că ai de gând să te apuci de învățat. Când eram eu în febra BAC-ului nu era la modă Facebook-ul, bloguri și tot spațiul ăsta virtual interesant.
    Atunci aveam Netlog și hi5 :))
    dacă ar fi să dau acum BAC-ul...nu știu cât de concentrată aș putea fi:))

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari:*
    Sper sa faci si mai multi followers, succes in continuare cu blogul:*
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. FELICITARI SI LA CAT MAI MULTI FOLLOWERI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. hei, felicitari pentru cei 50 de followers ! <3

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template