joi, 2 decembrie 2010

Yeey ! Al doilea cadou de Mos Nicolae

Mosul a venit anul acesta mai repede la mine.Am primit saptamana aceasta o pereche de cizme :X ,iar astazi cel de-al doilea cadou...un luciu pentru par de la Oriflame pe care mi-l doream de mult.Yey!

Descrierea oficiala:

Lac pentru coafat
PENTRU CATIFELARE SI STRALUCIRE: Catifeleaza parul tern, ii confer un plus de stralucire (81%*) si hidratare fara sa il ingrase, gratie complexului HairX Powershine. Asigura parului stralucire radianta (79%*) si il face usor de aranjat.*Testat pe un esantion de femei cu varste cuprinse intre 18-45 ani, care isi coafeaza parul cu regularitate. 50 ml

Descrierea mea:

In primul rand ambalajul e tare dragut.E mic si il poti purta cu tine in geanta.Are un miros placut.Cat despre stralucirea conferita nu pot sa ma pronunt exact ( lumina din camera nu e prea buna ) , insa se absoarbe in par si nu il face uleios,ceea ce-mi place.Un alt produs la colectia mea:P.

Sunt curioasa daca Mosul imi va mai aduce ceva....Speranta moare ultima:D...Voi ce ati vrea sa va aduca?

2 comentarii:

  1. Eu vreau Paletta Naked de la Urban Decay si nu ma razgandesc.Ai auzit mosu????????
    :))) :)) :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template