duminică, 26 decembrie 2010

Tag:Christmas

M-am gandit sa fac si eu acest tag,desi nu l-am primit de la nimeni.L-am luat insa de pe blogul
Laurei(Lauren's caffe). 
1. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Nu am un film preferat de Craciun,ma uit la tot ce e specific de Craciun la tv.Insa imi place A Christmas Carol(am si jucat in piesa asta la teatru la liceu acum 2 ani,de Craciun) si Home alone 1,2 pe care le-am vazut si anul acesta.
2. Care este culoarea ta preferata de Craciun?
 Imi place albul,cand e zapada afara si e totul alb si verdele,de la bradul de Craciun.Auriul mi se pare de asemenea ca da a sarbatoare si merge de Craciun.
3. Iti place sa lenevesti in pijamale sau sa te gatesti de Craciun?
De obicei imi place in weekend sa lenevesc cat mai mult:))...si acum de Craciun,insa nu am avut prea mult timp(musafirii astia).In schimb de Craciun cand ies in oras  imi place sa fiu aranjata(ca de obicei de altfel).
4. Deschizi cadourile de Craciun in seara de Ajun sau in dimineata primei zile de Craciun?
Tot timpul le-am deschis in seara de ajun.Cand eram mica era surpriza,acum nu prea.Doar din partea prietenelor si a iubitului.De la parinti stiu ce primesc:P.Pe de o parte e mai bine asa ,ca macar imi iau ceva ce stiu ca mi doresc.Dar era dragut si sa fie surpriza.

5. Ce iti place sa faci in vacanta de Craciun?
Sa ma uit la tv si sa stau cu prietenul cat mai mult.Tot timpul spun ca o sa invat,insa nu apuc.De data asta sper sa fie altfel insa,caci se apropie BACUL!!!!
6. Ceva dorinte pentru Craciun?
Sa castig si eu macar un giveaway:))...si sa reusesc sa invat mai mult...
7. Aroma preferata de Craciun?
Multi spun ca scortisoara...mie nu-mi place...Sunt o gurmanda ,deci as spune mirosul de friptura si carnat..dar nu e frumos sa spun asta...Deci voi spune ca mirosul de portocale si de brad....
8. Desertul preferat de Craciun?
Hmmm.....mie imi plac dulciurile de fel...nu am preferate...nu sunt asa pretentioasa..anything sweet is great:))....presupun ca prajiturile facute de mama si cozonacul...desi acum tocmai am papat niste bomboane cu lichior....si au fost delicioase:))

Daca cineva vrea sa faca acest tag,be my guest..desi cam toate l-ati facut deja.Va pup !
As vrea sa anunt acum castigatoarea ,dar o las pentru dimineata...:P....Am o surpriza pentru voi oricum;)
Nu ma mai doare burta(momentat)...yupy:D
Pupici dulci!Noapte buna...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template