Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

miercuri, 1 decembrie 2010

Syoss Heat Protect Styling-Spray

In primul rand,La multi ani tuturor de ziua Romaniei!
Azi am avut zi libera si am colindat prin oras.Ajungand la Real,m-am dus repede la DM si la raionul cu cosmetice,insa portofelul nu m-a lasat sa-mi cumpar nimic de data aceasta.Insa am gasit la un alt raion,un produs pe care mi-l doream de mult.De cand am inceput sa-mi intind parul cu placa am mai multa grija de parul meu.Inainte foloseam de la Kallos uleiul acela pentru protejarea parului,insa are doar 80ml si mi s-a terminat.Costa 18,19lei.Insa azi am gasit Sprayul pentru protectie impotriva caldurii de la Syoss,la250ml  cu doar13lei!Am venit acasa si mi-am intins parul..si sta foarte bine.Imi place produsul.E usor de folosit,datorita pulverizatorului,cantitatea e mare,deci cred ca o sa-mi ajunga o vreme si in plus pretul e bun.Voi ce folositi cand va intindeti parul?Ce produse v-ati mai cumparat?

3 comentarii:

  1. Inca nu am folosit acest produs de la Syoss.Ultima data mi-am luat vopsea de par de la ei.

    RăspundeţiȘtergere
  2. astept un review, deoarece produsul ma tenteaza si pe mine :D !

    RăspundeţiȘtergere
  3. @beautybazar sper ca maine sa reusesc sa fac acest review

    RăspundeţiȘtergere

In primul rand,La multi ani tuturor de ziua Romaniei!
Azi am avut zi libera si am colindat prin oras.Ajungand la Real,m-am dus repede la DM si la raionul cu cosmetice,insa portofelul nu m-a lasat sa-mi cumpar nimic de data aceasta.Insa am gasit la un alt raion,un produs pe care mi-l doream de mult.De cand am inceput sa-mi intind parul cu placa am mai multa grija de parul meu.Inainte foloseam de la Kallos uleiul acela pentru protejarea parului,insa are doar 80ml si mi s-a terminat.Costa 18,19lei.Insa azi am gasit Sprayul pentru protectie impotriva caldurii de la Syoss,la250ml  cu doar13lei!Am venit acasa si mi-am intins parul..si sta foarte bine.Imi place produsul.E usor de folosit,datorita pulverizatorului,cantitatea e mare,deci cred ca o sa-mi ajunga o vreme si in plus pretul e bun.Voi ce folositi cand va intindeti parul?Ce produse v-ati mai cumparat?

3 comentarii:

Andreea spunea...

Inca nu am folosit acest produs de la Syoss.Ultima data mi-am luat vopsea de par de la ei.

beautybazar spunea...

astept un review, deoarece produsul ma tenteaza si pe mine :D !

Madlen spunea...

@beautybazar sper ca maine sa reusesc sa fac acest review

Trimiteţi un comentariu

miercuri, 1 decembrie 2010

Syoss Heat Protect Styling-Spray

In primul rand,La multi ani tuturor de ziua Romaniei!
Azi am avut zi libera si am colindat prin oras.Ajungand la Real,m-am dus repede la DM si la raionul cu cosmetice,insa portofelul nu m-a lasat sa-mi cumpar nimic de data aceasta.Insa am gasit la un alt raion,un produs pe care mi-l doream de mult.De cand am inceput sa-mi intind parul cu placa am mai multa grija de parul meu.Inainte foloseam de la Kallos uleiul acela pentru protejarea parului,insa are doar 80ml si mi s-a terminat.Costa 18,19lei.Insa azi am gasit Sprayul pentru protectie impotriva caldurii de la Syoss,la250ml  cu doar13lei!Am venit acasa si mi-am intins parul..si sta foarte bine.Imi place produsul.E usor de folosit,datorita pulverizatorului,cantitatea e mare,deci cred ca o sa-mi ajunga o vreme si in plus pretul e bun.Voi ce folositi cand va intindeti parul?Ce produse v-ati mai cumparat?

3 comentarii:

Andreea spunea...

Inca nu am folosit acest produs de la Syoss.Ultima data mi-am luat vopsea de par de la ei.

beautybazar spunea...

astept un review, deoarece produsul ma tenteaza si pe mine :D !

Madlen spunea...

@beautybazar sper ca maine sa reusesc sa fac acest review

Trimiteţi un comentariu