joi, 16 decembrie 2010

Silicone nipple covers

Acum ceva vreme mi-am cumparat ceva intresant-silicone nipple covers-Sunt niste "floricele"care se pun pe nipples(sfarcuri) atunci cand porti ceva fara utien,transparent,etc.Le-am folosit vara si sunt ok.Pur simplu dezlipesti de pe suportul sau si le aplici in locul cu pricina:)).Apoi e clatesti si le pui inapoi pe suport.Daca dati un search pe google,gasiti de comandat asa ceva.Azi e prima data cand am cautat sa vad daca exista pe internet de vanzare.V-am atasat poze cu acest produs.What do u think?
P.S: look HERE to see more


5 comentarii:

  1. Am si eu ceva de genul asta si sunt ft faine.Parerea mea e ca sunt potrivite mai mult ptr femei cu sanii mici si mijlocii.

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde ti-ai cumparat? de cand caut si eu asa ceva:) eu nu pot prta sutien si inventia asta e o minune pt mine.

    Rezista toata ziua? nu cad? se misca?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce interesante sunt :))
    din pacate, eu nu pot purta asa ceva, deoarece sanii mei sunt mari si nu stau fara sutien :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gabriela:Le-am cumparat acum vreun an.Nu retin locul.Oricum ceva magazin care vindea diverse prostioare.Era singura cutie.
    Am scris acolo un site unde gasesti.Sau cauta pe google.Pupici.Bye

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu o pereche dar se inchid la mijloc si sunt in forma de...sutien:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template