vineri, 31 decembrie 2010

La Multi Ani!




Nu stiu cat timp voi avea astazi sa stau pe blog,asa ca va spun de pe acum La Multi Ani si Un an nou fericit,cu multa sanatate si iubire.
Anul acesta a fost un an foarte important pentru mine,dar si greu.Inceputul anului,pana prin martie,aprilie am avut niste probleme,insa am trecut cu bine peste.Apoi a venit vara,am fost la mare si m-am distrat mult,iar acum nu de mult am avut majoratul si am luat carnetul de conducere.Pentru mine au fost niste pasi importanti in viata:).Am avut norocul sa dau si peste un baiat minunat,deci a fost un an plin!
Va doresc la toate petrecere frumoasa deseara!Va multumesc ca-mi cititi blogul si  ma bucur ca incet incet se aduna followeri.E placut sa stii ca cineva citeste ceea ce scrii tu.Sper doar sa ma perfectionez si sa reusesc sa scriu mai mult,lucruri mai interesante,noutati,etc.
Va pup & vorbim la anul probabil;)

5 comentarii:

  1. La multi ani si petrecere frumoasa ! :*

    Si apropo am primit avizul pentru colet ! Am fost la posta imediat, dar era inchissss (au avut program scurt azi :-w). Abia asteptttttttt sa ma duc zilele astea !

    Un an nou fericitttttttt ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:d Nu ,inca nu am gasit un anticearcan bun..Ma gandeam sa strang bani sa imi cumpar unul de la Benefit sau Bobby brown..ramane de vazut:)) Chiar vroiam sa te intreb.Ce rimel bun ai folosit in ultima perioada?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ dedeea:hey.Eu am folosit mult timp rimel doar de la avon(super shock),insa anul acesta am mai folosit de la oriflame(Endless lash mascara)si imi place ff mult.Iar in noapte de revelion,m-a machiat o prietena si a folosit rimelul de la maybeline(the colossal volume express-sau ceva de genu-cel galben) si mi-a placut.dar momentat raman la cel de la oriflame.te pup.tu ce rimel ai folosit pana acum?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template