joi, 30 decembrie 2010

Kallos

Intotdeauna dupa o baie fierbinte imi vin idei pentru blog.Am observat acum de exemplu,produse pe care le folosesc,dar despre care nu am mentionat pe blog.Asa ca m-am hotarat sa va vorbesc putin despre o masca pentru par gras de la Kallos(si-asa am postat prea multe giveawayuri pe ziua de azi..nu ma pot abtine scuze:D)

Descriere oficiala:
Carota este indicat pentru par gras, prevenind spalarea frecventa.Este un produs regenerant pentru par pe baza de ulei de in si morcovi, bogat in substante nutritive: vitamine, acizi organici si saruri minerale
.
Descrierea mea:
E o masca foarte buna pentru parul meu,care se unge foarte repede.In mod normal trebuie tinuta 30min pe par,eu insa nu o las atat.Lasa un miros placut si parul moale.Nu o folosesc prea des,pentru ca pur si simplu uit sau imi este lene sa stau cu ea in cap prea mult.Dar cand o folosesc,sunt multumita de ea.

Costa aprox.16,17 lei.Eu am luat o de cateva luni bune.Si mai am muuult din ea.Are 800 ml!!!Try it!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template