marți, 14 decembrie 2010

Giveawayul Rosu(CLOSED)

Ho,ho,ho!Mosul vine cu un giveaway nou,asa cum a promis.

Premiile sunt colorate,specific Craciunului,in rosu(majoritatea),deci Mosul s-a gandit sa-l numeasca Giveawayul rosu.

Premiul consta in:
  • O fusta in carouri rosie(sper sa va fie buna,daca nu o modificati)
  • Doua perechi de cercei de la Avon
  • Doua jucarii Mos Craciun
  • Nasul rosu al lui Rudolf-care lumineaza-(am avut si coarnele de ren,dar s-a rupt una)
  • Portfard rosu de la Avon
  • O cizma de plastic(puteti sa va puneti ustensilele in ea,gen creioanele de ochi,rimelurile etc.)
  • 5 mostre tratament leave-in pentru par de la Avon
  • 2 mostre de ruj de la Avon
  • O lumanare parfumata
  • + un mic cadou surpriza(astept sugestii)
 
Reguli:
1)Sa fiti follower prin Google Friend Connect.
2)Sa introduceti un comentariu la aceasta postare, unde sa scrieti adresa de email la care doriti sa fiti contactate, in caz de castig, si in care sa scrieti “Enter me”.
3)Sa scrieti ce cadou v-ati dori de Craciun si de la cine credeti ca il veti primi.
4)Sa postati despre acest giveaway impreuna cu poza si sa imi dati link catre postarea respectiva, in comentariu.

Va puteti inscrie la acest giveaway pana pe 26 decembrie,la ora 00.00.Trebuie sa fiti din Romania.

Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul Random.org si va fi anuntata in cursul zilei de 27 decembrie.

12 comentarii:

  1. Hello!nu am inteles regula nr 4.Poti sa mi mai explici?:) sunt cam noua in chestii de astea si nu m-am prins inca de toate chestiile.:P Unde tre sa postam linkul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Enter me!
    1. te urmaresc sub numele de ”beautybazar”
    2. mailul meu e cristinamol(at)yahoo(dot)com
    3. de Craciun mi-as dori o camera foto si probabil o voi primi de la parinti :D
    4. am postat si la mine pe blog o postare http://beautybazar.wordpress.com/2010/12/18/giveawayul-rosu/

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. enter me
    buna,
    te urmares cu numele: εїз Li Li εїз
    e-mail: lili_adder[at]yahoo[dot]com
    mi-as dori o trusa de farduri. probabil de la parinti:)))
    postul de pe blog: http://pulberedediamant.wordpress.com/2010/12/19/giveawayul-rosu/

    RăspundețiȘtergere
  4. Enter Me!

    GFC: poofie

    mail: pfhutz@yahoo.com

    uhm de craciun? Her name was Glowla de la Benefit <3 -parintii mei!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ D.girl:mi cer scuze ca nu am raspuns mai repede.daca ai citit pe blog,am fost plecata.trebuie sa postezi aici un comentariu in care sa spui mailul tau ,enter me,cu ce nume ma urmaresti si unde ai postat pe blogul tau despre acest giveaway.multumesc.O seara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  6. 1.GFC:morphine
    2.Enter mee!:D,e-mail: winnie_thebest@yahoo.com
    3.Cadou?Cadou e ca in sfarsit sunt acasa,desi am de invatat o groaza[neah,medschool-.-],reusesc sa petrec cu prietenii\:D/,si sa stau cu familia<3.
    E un cadou ca ma trezesc la ce ora vreau eu,nu la ce ora suna telefonul:))
    Da..TIMPUL e cel mai mare cadou pt mine,momentan:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Enter me!Te urmaresc cu:gabriela.Mailul meu este:abiro2001[at]yahoo[dot]com.Nu m-am gandit cxe mi-ar placea sa primesc,dar cred ca vor fi cosmetice,farduri,etc de la prietenul meu:)
    Am postat despre giveaway aici:http://anotherbeautyblog.blogspot.com/2010/12/giveawayul-rosu.html
    Have a nice day.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!

    Enter me!!
    1.Te urmaresc cu numele: ankasi
    2.Adresa e-mail: life_through_my_eyes@yahoo.com
    3.De Craciun mi-as dori foarte multe cosmetice de la logodnicul meu.:)
    4.Am postat despre giveaway aici: http://ankasi.blogspot.com/2010/12/giveaway-on-madlens-blog.html

    Sarbatori fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey! Enter me please! :D
    Te urmaresc cu numele: Gingerrr
    Mail: honey_wrap@yahoo.com
    De Craciun mi-as dori paleta Enchanted Glamourland, nu stiu de la cine o s-o primesc, poate de la my boyfriend :D
    Am postat despre giveaway aici: http://rochii-de-ocazie-ro.blogspot.com/2010/12/giveaway-rosu-by-madlen.html

    Craciun Fericit! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey,super blog ! Abia l-am descoperit datorita Ancai Zelenca.
    Te urmaresc sub numele Elena-Alina Popa.
    De Craciun mi-am dorit un portofel cum se poarta acum gen posetuta plic si l-am primit de la sora mea. <3
    Mail : alinutza_blondina_94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,
    Enter me, please!
    Te urmaresc cu numele (Camelia Andrasescu)
    De Craciun mi-am dorit un set de pensule Sigma roz ,pe care le-a comandat pe net sotul meu dar care inca nu au ajuns(dar au fost expediate)
    Din pacate nu am blog.
    andrasescu.camelia@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,enter me please
    te urmaresc cu numele de bioana(ioanab_9@yahoo.com)
    imi doresc un dulapior de cosmetice care o sa ajunga in curand probabil de la iubitul meu,parintii mi-au facut niste cadouri minunate
    nu am blog si nu pot posta despre acest giveaway dar sper ca totusi sa pot participa si asa

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template