joi, 23 decembrie 2010

Eyebrow kit de la oriflame

Hello again.Am primi cadou de Mos Craciun,de la prietena mea cea mai buna,un kit de sprancene de la Oriflame,pe care mi l-am dorit eu de ceva vreme.Imi place.Are 3 culori.Una este cremoasa si alte 2 sunt farduri.Are o oglinda draguta si 2 pensule pentru aplicare.Este foarte dragut.Am incercat sa-l folosesc ieri si astazi.Mi-a placut ce a iesit,,desi nu sunt sigura ca l-am folosit tocmai corect.Am cautat pe youtube,dar n-am gasit nimic concret.Can you help me?daca aveti asa ceva,cum anume se aplica?Oricum astept cu nerabdare sabloanele de sprancene de la Elf,pentru ca vreau sa ma ocup de sprancene.Pana acum nu m-am intresat deloc de ele,insa cred ca ar fi timpul.In rest totul e bine:).Azi am lenevit,a venit sora mea de la facultate si am impodobit bradul cu prietenul meu&"soacra"(bradutul lui).Maine o mica sesiune de shopping,apoi impodobesc bradutul meu cu sora mea si astept sa vina seara,sa vad ce-mi aduce mosul(doar de la prieten mai am de primit)
Apropo,am un bradut foarte stufos si dragut,primit cadou de la prieten...o sa-i fac o poza maine dupa ce il impodobesc:).


Sunt foarte obosita,asa ca va doresc o noapte linistita si vise placute.Povestim maine.Nu uitat de giveaway.Mai sunt cateva zile.Pupici.

7 comentarii:

  1. Nu detin acest kit..totusi sunt curioasa:-?cat ai dat pe el:d ca poate imi voi comanda si eu.
    Cat de explicatii.Prima nuanta(cremoasa) este de fapt ceara pentru sprancele,iar celelalte 2 nuante de maro se vor folosi in functie de nuanta parului tau.
    Daca ai parul deschis la culoare vei folosi un maro mai deschis,iar daca esti bruneta nuanta de maro mai inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  2. dedeea kitul l-am primit cadou de la prietena mea care e repr.la oriflame.Pe internet am gasit cum ca ar fi32lei.Ea a zis ca a fost aproximativ 20lei..depinde de promotia pe care o nimeresti.mersi mult pentru explicatii.pupici.Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc tare mult:* Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  4. este foarte buna acest kit. si de la oriflame mai am si creionul pt sprancene (nuanta cea deschisa) insa prefer kit-ul pt sprancene. merge la fix..si pensulile sunt perfecte pt a da forma sprancenelor. il recomand tuturor.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template