joi, 16 decembrie 2010

Despre Syoss

Cum am promis voi face un review pentru acest produs.
In primul rand are un ambalaj foarte dragut si practic.Pulverizatorul poate fi oprit sau deschis cu ajutorul unui mic "dispozitiv".Cantitatea este foarte mare(250ml)si pretul foarte bun.Eu l-am achizitionat de la Real cu 13lei.La magazine in oras se gaseste si cu 18,19 lei.
Are12 luni de valabilitate,deci un an il puteti folosi linistite.Are marca Schwarzkopf&Henkel pe el si uitandu-ma atenta la ambalaj observ scris un site:www.syoss.eu deci puteti vedea produsele lor acolo.
Iata ce scrie pe el:
Syoss spray pentru protectie impotriva caldurii.Styling  profesional-pentru rezultate profesionale.Formule de inalta performanta dezvoltate cu ajutorul coaforilor si folosite de acestia.Spray premium pentru protectie impotriva caldurii-pentru par perfect drept.Protejeaza parul de efectele caldurii,confera indreptare,netezire si stralucire.Contine ingrediente de protectie impotriva caldurii la temperaturi de pana la 200 grade C.Stylist-ul Syoss recomanda:-nu folositi placa de intins pe parul ud,poate sa-l afecteze.-aplicati pe sectiuni indiiduale pe parul uscat.-sau aplicat uniform pe parul umed,uscati cu uscatorul si indreptati cu placa de intins parul.
Eu o sa spun mai simplu,cu cuvintele mele.Imi place ca nu ingrasa parul,nu e lipicios si nu ramane pe par dupa ce-l intinzi.Are un miros usor,placut si parul nu se arde la contactul cu  placa incalzita.Mie personal imi place,caci cel de la Kallos era cam lipiocios si se aplica pe mana nu direct pe par.Merita incercat.Pupici,

3 comentarii:

  1. Si eu il am.Ieri l-am cumparat pe al 2-lea.
    I like it!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am luat si eu saptamana asta dar mi se pare ca miroase a..transpiratie!!:| bine ca nu persista deloc mirosul...

    RăspundețiȘtergere
  3. He He , se pare ca si tie iti place ! :) Ma bucur ca mai e cineva care are aceeasi parere ca mine ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template