miercuri, 8 decembrie 2010

Comanda Elf

Buna.Astazi am primit comanda de la Elf,cam micuta,dar sper sa mai pun una pana de Craciun.Mi-am luat
  • Tus de ochi rezistent la apa-nuanta coffee-
  • Fard de ochi-Punk Funk-
  • Pensula mixta
  • Pensula pentru aplicare fard de ochi
O sa va zic cate putin despre fiecare:

Tusul de ochi este grozav.Imi place foarte mult.O sa-mi comand si pe mov in comanda urmatoare.

Fardul este pigmentat,dar este cam sidefat pentru gusturile mele.Insa pentru un machiaj de seara presupun ca merge.Culorile sunt foarte frumoase.

Pensula mixta,am luat-o pentru aplicarea blushului,este draguta,are perii moi,insa a trebuit sa o aranjez eu putin caci avea peri care nu stateau cum trebuie sa zic asa....Dar este ok:)

Pensula pentru aplicare fard de ochi este pensula pe care o asteptam de mult timp si iata ca a venit si m-a dezamagit:(.Am auzit numai lucruri bune despre ea,dar eu am avut ghinion:este tare intr-o parte(sunt lipiti perii sau nu stiu,dar e tare...cam un sfert din ea) si nu-mi place cum se simte pe piele.Sper sa reusesc sa o folosesc cumva.Ati patit asa ceva?Pot sa dezlipesc perisorii aceia?!Please help me!

In mare,sunt multumita.Am acum 9 pensule de la Elf si 5 farduri (din acestea cu 4 nuante).







3 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere.Si eu mi-am luat cate recent cate ceva de la ei si sunt tare incantata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tusul il am si eu pe negru.
    Mi s-a turtit pensulita, insa in rest imi place si mie.
    Fard am si eu, nuanta Drama. E pt smokey eyes si nu il folosesc asa des, insa din cate am retinut, nu ma da pe spate.
    Pensule nu detin inca, insa am auzit ca sunt tare bune! :D
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. BeautyBazar multumesc.Sarbatori fericite si tie.Iti recomand pensulele Elf,sunt chiar bune,mai ales la pretul pe care il au.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template