luni, 27 decembrie 2010

AND THE WINNER IS........

Nu am mai avut rabdare si am ales castigatoarea.Au fost10concurente iar random.org a ales:
Numarul 5....LazyCat
FELICITARI !
Ea va lua premiul cel mare,insa pentru ca am spus ca eu niciodata nu castig si stiu cum va simtiti,am o mica surpriza:TOATE cele care ati participat(celalalte9)veti primi cate un cadou din partea mea,mai micut,mai mare..depinde de noroc;))....in mare parte accesorii....Mai trebuie sa fac niste cumparaturi si gata;)...
Asa ca astept adresele voastre,unde sa va trimit coletul, pe adresa mea de mail cat mai curand(adresa o gasiti daca dati la vizualizati profilul meu complet-este adresa de messenger..mai puneti@yahoo.com si gata:P)
Va pup:*..am plecat in oras....

7 comentarii:

  1. Yey.cum am zis si in comentariul de la postul anterior...mi-a stat inimioara cand am vazut LazyCat.iti multumesc:* si foarte dragut gestul de a da cate un mic cadou tuturor participantelor.
    Meeeeerci(dau mail acum)
    pupici,Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguut ca ai decis sa premiezi toate fetele! Multumesc! Imediat iti trimit un mail :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim frumos,esti nemaipomenit de draguta

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos din partea ta sa ne premiezi:*. Multumim:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne,cat de draguta esti ! FOARTE frumos din partea ta ca ne premiezi pe toate ! <3
    Felicitariii si marei castigatoare ! :*
    Imediat trimit un email. ;D

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari marei castigatoare si multumim tare mult ca ne oferi tuturor cate o supriza!
    Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template