luni, 22 noiembrie 2010

Rimmel London New Stay Matte Foundation Review

Buna.Azi am avut ocazia sa-mi incant ochisorii pentru ca am fost la shopping.Cautam o pereche de blugi si am dat peste un stand cu produse cosmetice de unde nu am putut sa plec fara sa cumpar ceva.
Am vrut de mult timp sa-mi cumpar un fdt.Am gasit unul de la Nivea(pe care sper sa mi-l aduca mosul:D)dar nu l-am luat atunci.Azi insa,am gasit un fdt de la  Rimmel,la un pret foarte mic(22,5lei)Cum sa nu-l iau?
Mi-am cumparat nuanta 300 natural beige-dupa ce am testat de10 ori celalalte nuante- si am ajuns foarte fericita acasa.Citind reviewuri insa despre acest fdt m-am speriat.Parerile sunt impartite.Unele spun ca e bun,altele ca nu e deloc bun.Asa ca,foarte curioasa mi l-am aplicat imediat pe ten.

Ce zice producatorul:-asigura tenului un aspect mat pana la 12 ore
-contine musetel pentru calmare,castravete pentru iluminare si bumbac pentru matifierea tenului
-fara talc,ulei,paraben si parfum
-potrivit pentru ten mixt si gras

Parerea mea:-avand tenul gras,mi se pare ca pare destul de mat(nu stiu cum va arata peste cateva ore insa)
-se intinde bine
-nu acopera petele/cosurile foarte bine(trebuie aplicata o pudra deasupra)

Avand in vedere pretul cred ca e un fdt bun.Sper sa se comporte bine in continuare.Voi l-ati testat?cum vi se pare?Dar pe cel de la Nivea?!Sau Maybelline?

2 comentarii:

  1. eu am fdt de la seventeen time plus (30 ron) si sa stii ca e foarte bun ... se intinde foarte bine, acopera toate imperfectiunile fetei, si persista destul de mult; de maybelline nu prea am fost incantata :):D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt la al treilea tub, deci am fost foarte multumita de el, nu atat pentru matifiere, pentru ca oricum aplicam si putina pudra deasupra, dar mi-a placut consistenta, faptul ca nu strange deloc fata, din contra ii da un aspect cat mai natural, si nici pretul nu trebuie neglijat, eu l-am luat de la Auchan cu 17ron.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template