vineri, 26 noiembrie 2010

My Oriflame Products

M-am gandit azi sa scriu despre produsele pe care le am eu de la Oriflame.

In primul rand voi scrie despre cele pe care le recomand si apoi pe cele care mie nu mi-au placut.

1)Spuma gel pentru spalare si tonifiere

Descriere oficiala:
Gel formulă 2 în 1, cu ulei natural pur din arbore de ceai. Se spumează, pentru a îndepărta delicat impurităţile şi excesul de sebum, în timp ce curăţă în mod natural imperfecţiunile tenului. Testată dermatologic. 150  ml

Descrierea mea:
E bun,imi place.Curata bine si lasa o senzatie placuta pe fata.Eu am tenul gras,asa ca imi face bine.Il folosesc uneori seara,inainte de culcare.

2)Anticearcan

Descriere oficiala:
Ideal pentru zona delicată a ochilor! Anticearcănul cu dublă acţiune conţine Eyeliss, un complex de extracte din plante care diminuează aspectul pungilor de sub ochi şi extract de eyebright, care contribuie la estomparea cearcănelor. Conţine 68% apă, pentru un efect revigorant. 10 ml

Descrierea mea:
Il folosesc zilnic,chiar si cand nu ies din casa.Acopera bine si se aplica usor.

3)Baza de machiaj

Descriere oficiala:
Loţiune uşoară, emulsionată cu silicon, care catifelează, relaxează şi matifiază tenul. Produsele de machiaj se aplică mai uşor şi rezistă pline de prospeţime pe durata întregii zile. Se aplică înaintea fondului de ten sau a pudrei. Poate fi folosită şi ca bază pentru fardul de pleoape. 30  ml

Descrierea mea:
E bun si imi place.Se aplica usor,intra repede in piele si asigura o aplicare buna a fonduluide ten.Il folosesc si ca baza pentru pleoape uneori.


4)Trusa pentru infrumusetare

Descriere oficiala:Corector în trei nunaţe- roz mat, roz strălucitor şi bej. Conţine vitamina B5, cu rol hidratant, vitamina E antioxidantă, cu rol protector, şi extract din muşeţel. Un produs esenţial pentru un ten cu aspect impecabil.

Descrierea mea:Aveam emotii in privinta lui.L-am luat mai mult pentru ca are un ambalaj foarte dragutDar e bun.Eu folosesc doar 2 din cele 3 nuante.

5)Rimel Endless Lash Mascara&Tus pentru pleoape

Scriu despre ambele caci le-am luat impreuna la un set cu un pret foarte bun.
Descriere oficiala:Tus:Culoare şi aplicare precisă, într-un singur produs destinat conturării privirii tale. Vârful fin permite aplicarea precisă a culorii, ce se usucă rapid. Formulă plină de prospeţime, care nu se întinde şi care nu se estompează. 1.6  ml

Rimel:Rimel cu textură rezistentă, cu efect de alungire, în nuanţe intense, care nu se scurge şi nu încarcă excesiv genele. Peria din plastic, cu design special, acoperă fiecare geană în parte, conferindu-i un plus de alungire cu până la 45%. Poate fi purtat şi de către persoanele cu ochi sensibili. Produs testat oftalmologic. 8  ml
Descrierea mea:
Tusul e bun si il pot aplica usor(mai ales pentru ca eu nu ma priep la tusuri,pentru incepatoare e foarte bun)iar rimelul este incredibil de bun.Adica l-am incercat din curiozitate,voiam sa-l fac cadou la sora mea,dar mi-a placut cu mi-a alungit genele si l-am pastrat eu:D.Acum il folosesc foarte des.

6)Luciu de buze

Am 2 tipuri si ambele miros delicios si sunt bune.Unul e cu aroma de ciocolata calda altul de fructe.Iti vine sa le mananci.

7)Pensula pentru aplicarea fardului de la giordani

Descriere oficiala:
Pensulă aurie, cu mâner lung, al cărei aplicator rotund asigură intensitate culorii. Vârful ergonomic, din fibre naturale mătăsoase, face aplicarea extrem de agreabilă.

Descrierea mea:
Mie personal nu-mi prea place.E draguta,perii nu pica,dar nu sunt multumita de cat de fina e si de felul incare se aplica fardul pe pleoape.Adica trebuie sa iei mult fard ca sa  se puna pe pleoapa.Mi se pare putin cam genul de pensula blending.O sa incerc sa o folosesc asa.

8)Creion pentru pleoape Double Trouble

Descriere oficiala:
Acest creion dermatograf cu două culori te va ajuta să îţi pui ochii în valoare. Poţi contura chiar şi pleoapa inferioară. Cinci noi combinaţii de culoare pentru ultra strălucire. 1.38  g


Descrierea mea:Nu-mi place deloc.Il am in nuanta electric purple si nu mi se pare ca e bun.E tare si nu se prea vede.Pe conjunctiva nu se vede deloc!Un mare minus pentru creioanele lor!

Cam acestea sunt produsele pe care le am.Voi ce produse aveti de la oriflame?Va plac?care da,care nu?Astept pareri.Multumesc.















1 comentarii:

  1. Si eu am pensula Giordani si imi place tare mult:-?Acum depinde de preferintele fiecareia.In schimb la capitolul concealer,cel de la Oriflame ia nota 4 de la mine:))))Am avut nuanta gold ,dar mie nu mi s-a parut ca acopera nimic,ba mai mult..chiar imi ramanea in jurul ochilor galben de ziceai ca sunt bolnava:* Ma bucur ca tu te intelegi bine cu ele:) Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template