sâmbătă, 27 noiembrie 2010

My Evening Routine

In primul rand ,seara e foarte important sa te demachiezi.Eu folosesc demachiant crema de la Avon.Imi place ca nu imi irita ochii si este eficient.Apoi ma dau cu lotiunea tonica de la Avon Solutions,Complete Balance.In functie de cat de obosita ma simt ,ma dau cu lotiunea astringenta de la Avon,gama Clearskin.Iar la urma, ma dau cu crema matifianta de la Farmec,pentru ten gras si mixt,pe care o recomand.Cam atat.



Am o geanta tare draguta de la Avon,primita cadou,in care imi tin aceste lotiuni,iar in celalalt compartiment al gentutei tin lotiunile de corp,picioare,igiena intima,par etc.pe care le folosesc destul de rar.Am uleiul de corp de la Johnson’s baby pe care nu l-am folosit decat de2,3 ori…De asemenea cutiuta cu minuni,cremele de picioare si tratamentul pentru cosuri,sunt mai rar folosite:P.
Voi ce rutina aveti seara?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template