duminică, 21 noiembrie 2010

Lotiune pentru tratarea unghiilor

Nu stiu daca va plac unghiile mari sau nu...eu ua sunt moarta dupa unghii mari si ingrijite:D
Dar am avut mult timp probleme pentru ca erau moi sau se exfoliau.Pana cand intr-o zi o prietena mi-a zis un secret.Poate il stiti deja,dar daca nu va spun eu : Lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec.
Este un produse exceptional;la fel ca si ojele de la ei care sunt foarte rezistente.
Deci ce trebuie sa faceti:sa va dati timp de o sapt,2 -depinde cum decurge procesul la fiecare-pe unghii,dar neaparat sa nu fiti data cu nimic altceva pe ele(oja,baza,intaritor).Este cam puternic,adica mie mi-a "ars"sa zic asa cuticulele,dar este si foarte bun(Am unghiile mari acum!)si are un miros puternic,cam intepator.
Aveti grija imediat dupa aceea sa nu va atingeti ochii.Eu am facut-o din greseala si a fost Ouch!...groaznic.
Costa in jur de 7lei...-depinde-la Real gasiti si cu 4,5 sau 5lei ceva de genu.Merita sa incercati.Imi spuneti dupa cum a fost:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template