vineri, 19 noiembrie 2010

Inception!


Azi vreau sa va povestesc despre ultimul film pe care l-am vazut.Daca vara ma uitam zilnic la cate un film,acum nu imi mai permite timpul.
Insa acum 2 zile mi-am strecurat in program o pauza ca sa vizionez un film superb din punctul meu de vedere si foarte interesant.Este captivant si de totodata putin greoi.
"Inception"se numeste si la noi se traduce “Inceputul”.A aparut in 8 iulie in Londra iar in 30 iulie si in Romania si dureaza 148 minute.Cam mult,dar merita.
Filmul e scris,produs si regizat de Christopher Nolan.
Leonardo DiCaprio este personajul principal,interpretandu-l pe Dom Cobb.Din distribuție mai fac parte Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Ellen Page, Tom Hardy, Cillian Murphy, Tom Berenger și Michael Caine.
Povestea este despre un spion care extrage informații din subconștientul victimelor sale în timp ce acestea visează. Neavând posibilitatea de a-și vizita copii, lui Cobb i se oferă șansa de a-și recăpăta vechea viață în schimbul unei ultime misiuni: realizarea unei inserții (inception), plantarea unei idei în mintea competitorului clientului sau.
Fiind un succes de critică, pelicula a avut încasări de 21 de milioane $ în prima zi și 62,7 milioane $ în primul weekend.

E un film superb,ca toate in cele in care apare Leo.(ex:Shutter Island)
E psihologic si cred ca o sa-l revad,sa fiu mai atenta la detalii.E mai presus de imaginatia mea cel putin si fenomenele prezentate sunt incredibile.Merita sa-l descarcati sau daca aveti posibilitatea,sa-l vedeti la cinema.
Voi l-ati vazut?Daca nu,vizionare placuta!Astept pareri.

3 comentarii:

  1. interesant...se poate viziona online? Ca ma tenteaza. Oricum noapte la munca e cam plictiseala.

    RăspundețiȘtergere
  2. da se poate vedea online.uite aici link ,dar nu e in engleza,insa are subtitrare:http://www.filmulde10.com/load/actiune/inception_inceputul_2010/1-1-0-1648
    sau aici http://www.filmeonline24.ro/filmul-inception-2010-online-gratis
    Vizionare placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il ador pe Leo, inca din '96 de cand cu Romeo si Julieta, si de-atunci nu am pierdut niciun film cu el, nici macar cel low budget, home-made, "Don's Plum"! :) Doar ca Inception nu l-am vazut, nu stiu de ce, am tot evitat sa-l urmaresc... Dar sunt sigura ca merita vazut pentru ca Leonardo e un actor de milioane si subiectul mi se pare f. interesant!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template