marți, 30 noiembrie 2010

Gossip Girl

Hey fetelor...am o curiozitate..Va uitati la Gossip Girl?Auzisem multe despre acest serial,insa nu m-a interesat pana in vara cand a venit sora mea acasa si se uita zilnic la cate un episod.Am inceput atunci sa ma uit si eu.Si ajunsesem ca intr-o zi sa  vad si 5,6 episoade(deh,era vacanta:P).Am ajuns in cele din urma la sezonul 4 si acum urmaresc cu sufletul la gura in fiecare marti episodul nou de pe vplay.Voua va place?Pe cine preferati,Blair sau Serena?La ce alte seriale va mai uitati?Am facut si un mic sondaj ,asa de curiozitate,cata lume urmareste serialul acesta.

2 comentarii:

  1. Am avut o incercare ,dar nu m-a atras acest serial..nu stiu de ce:-s.Poate am sa ii mai dau o incercare.In schimb mi-au placut mult de tot urmatoarele: Grey's Anatomy,Neveste disperate,Sex in the city cu tot cu filme:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. just luvv Gossip Girl! si eu urmaresc fiecare episod cu sufletul la gura!:X
    Imi plac foarte mult toate fetele din serial:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template