vineri, 19 noiembrie 2010

ELF concurs

Acest concurs a aparut chiar azi, la o zi dupa ce mi-am facut eu blog.E un semn,sau ceva?:))
Anyway pentru cele care au posibilitatea sa participe la concurs o sa postez si eu aici ce si cum...pentru ca am foarte multe produse de la ei si imi plac mult...Pe viitor o sa fac mai multe reviewuri probabil despre produsele lor.
Deci iata ce scrie pe siteul lor,la sectiunea concurs:

La o comanda de minim 200 lei, facuta in perioada 18 – 25 noiembrie 2010, ai un BONUS – iti vom promova blogul pe site-ul e.l.f. www.eyeslipsface.com.ro toata luna decembrie! Ai ocazia ca blogul tau sa fie citit de zeci de mii de fete, acestea fiind prietenele e.l.f. care viziteaza lunar site-ul www.eyeslipsface.com.ro si sunt inscrise la newsletter-ul nostru.

In acelasi timp, poti fi castigatoarea care va incerca noile produse e.l.f., produse care vor ajunge in Romania la sfarsitul lunii noiembrie. Dintre toate blogurile, prin tragere la sorti, va fi aleasa cea care va primi gratuit un pachet cu aceste produse.
Cum participi la promotie?
In momentul plasarii comenzii la sectiunea Observatii din formularul de comanda se va mentiona link-ul blogului.
Pentru orice detalii ulterioare vom comunica prin email. Adresa noastra este office@eyeslipsface.com.ro

Cadoul va consta in:
  • Beauty Encyclopedia - editia pentru buze
  • Kit pentru sprancene e.l.f. Studio
  • un ruj de buze e.l.f. essential
  • un creion tratament pentru fata "Zit Zapper"
  • un creion de ochi - efect glitter e.l.f. essential
  • o pensula evantai e.l.f. essential
  • o pensula "Eye Crease" e.l.f. essential
  • un gloss efect de marire (nuanta noua) e.l.f. essential
  • un gloss Hypershine (nuanta noua) e.l.f. essential

 Castigatoarea va fi anuntata pe 3 decembrie.

Interesant,nu?Astept opiniile voastre si daca o sa particiati.

1 comentarii:

  1. interesant concursul.Eu nu o sa particip. Si eu sunt o fana a produselor ELF. De ceva vreme ma tot pregatesc sa pun o noua comanda dar tot timpul intervine altceva. Dar cat de repede trebuie sa actionez ca aproape se termina batonul corector si sunt dependenta de el.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template