sâmbătă, 20 noiembrie 2010

CONCURS !!!

Saptamana viitoare,marti,voi face pozele pentru albumul de clasa a 12-a si sunt in pana de idei.Nu stiu ce tinuta sa aleg.Asa ca m-am hotarat sa fac primul meu concurs!
Ce trebuie sa faceti?
E simplu:-sa-mi dai o idee despre cum sa ma imbrac(as vrea ceva nici prea "pitzi"/elegant dar nici prea lejer,prea simplu);daca adaugati poze cu hainele respective si mai bine
-sa urmariti blogul
-sa postati pe blogul vostru anuntul despre concurs(lasati si linkul la comentariu)
-sa aveti peste 18 ani ,sa fiti de nationalitate romana si sa locuiti in Romania

Premiul consta in:

-Gel de dus Palmolive Skin Essentials
-Lotiune de corp Outspoken by Fergie de la Avon
-Bratara Eternal Love cu cristale Swarovski de la Avon
-Clame pentru par de la Avon

Perioada desfasurarii e 20-22 noiembrie.

Castigatoarea va fi cea cu raspunsul care mi-a placut cel mai mult.Va fi anuntata in data de 23 noiembrie pe blogul meu.

2 comentarii:

  1. Buna:*
    Organizezi un giveaway tare tare dragut de aceea m-am gandit sa particip si eu.
    Pe blogul meu vei gasi 3 propuneri pentru tinute.Sper sa nu fie o problema am vrut sa iti dau cat mai multe idei.
    Te rog frumos sa te uiti:*
    Multumesc(te urmaresc cu numele Dedeea)

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2010/11/madlen-organizeaza-un-giveaway-care-va.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru giveaway si succes in cautarea tinutei.Imi amintesc ca eu cand am facut pozele astea in clasa a XII am schimbat mai multe tinute.
    Am facut poze si in haine mai elegante dar am vrut sa am si cateva in tinute mai lejere gen jeans si un top adecvat momentului. Dar asta a fost acum vreo 6 ani. Imi pare rau ca nu pot sa-ti arat poze dar nu am reusit inca sa le scanez.Oricum,sunt convinsa ca o sa gasesti tu pana la urma cea mai potrivita tinuta pentru tine si totul o sa iasa bine.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template