joi, 18 noiembrie 2010

Avon,my love

Buna din nou.Stiu ca AVON nu este o firma foarte bine cotata tot timpul poate,insa de 3 ani de zile sunt reprezentanta la aceasta firma si m-am atasat de ea.Rasfoind brosura mi-am dat seama ca ar putea fi un prim review pe blog.O sa povestesc putin de cateva produse de la ei care mi-au placut mai mult sau mai putin.






In primul rand gelurile de dus exfoliante sunt foarte bune.Adica miros frumos si se simt bine pe piele.Eu folosesc de mult timp Senses Lagoon(ador mirosul proaspat:X..)

Apoi,folosesc tot de mult timp batonu pentru tratarea petelor de la Clearskin si actioneaza foarte bine(cel putin pe pielea mea).Acopera bine cosurile si le si usuca,le trateaza.Personal,il recomand.
Mi-am comandat si Clearskin Professional,dar inca nu ma pot pronunta asupra lui.


Lotiunile de corp Skin So Soft miros de asemenea frumos.Am cateva,dar din pacate nu le folosesc...dupa ce le iau le folosesc o zi,doua ,maxim o sapt.si gata..le arunc intr-un sertar si-mi mai amintesc din cand in cand de ele..
Fardurile din gama Color trend sunt ciudate.Unele au fost chiar pigmentate si se intindeau frumos,insa altele erau tari si a trebuit sa le aruc.Nu le prea recomand.Depinde de noroc daca sunt sau nu bune.
Fardurile True Color Quad,cele cu 4 culori intr-o caseta si cu o oglinda mare...sunt chiar bune.Sunt pigmentate,imi plac,doar ca unele sunt mate altele sidefate...Din experienta mea3 culori mate si a4a sidefata...Mie personal imi plac.

 Rimelul Super Shock  este bun creioanele de ochi imi plac mult pentru ca se vad atat pe pleoapa cat si pe conjunctiva.

Din gama de parfumuri preferatele mele sunt: Spotlight,In Bloom si TTA Diamond(Today Tomorrow Always).

Ceea ce nu folosesc niciodata de la Avon sunt produsele pentru par(fara un motiv anume,dar prefer alte marci)si cremele de fata.


Sper ca ti-a placut micul meu review.Spune-mi ce-ti place tie de la Avon cel mai mult?Ce experienta ai avut tu cu firma aceasta?Putem face schimb de idei sau chiar si de produse.E prima postare de acest gen deci nu fiti rai cu mine:D.

1 comentarii:

  1. Buna. In primul rand succes si la cat mai multe postari interesante.
    Mie imi plac produsele Avon.Am o gramada si sunt destul de multumita de ele.Mi-am luat si doua din Fardurile True Color Quad si sunt destul de ok.
    Mai folosesc si fond de ten iar recent mi-am luat Mascara SuperCurlacious pe care o ador.Arata foarte bine.Am avut si parfumul Today care mirosea bestial dar nu prea tinea mirosul asa ca am renuntat la el.Intr-o vreme eram "dependenta" de bijuteriile Avon,dar acum m-am tratat. Parerea mea e ca sunt niste produse destul de bune.Nu prea m-au dezamagit.
    Sper sa gasesc la tine cat mai multe postari de genul asta ca sa-mi mai fac si eu cate o parere despre unele produse pe care nu le-am folosit.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template